my ordinary day

10:34



Každé ráno se probouzím ve voňavé posteli vedle skvělého muže. Jen co otevřu oči, musím je hned přivřít, protože nad čelem postele máme střešní okno. Dominik si na to pořád stěžuje, ale já to miluju, ráno mi sluneční světlo vykouzlí úsměv na tváři. Miluju světlo a světlé prostory, skandinávský styl a vlastně celý náš pokoj.

Nic méně, bez budíku bych se nevzbudila, a tak se v peřinách převaluji a hledám telefon, který zvoní jako blázen, tohle zase nesnáším, brr. Po zápasu s telefonem se hned zvedám, abych nespala dál, to je totiž moje specialita. Mířím do koupelny, kde si opláchnu obličej a namažu ho krémem, už se z toho stala rutina, ale bez toho mám pleť jako Saharu... 

Sejdu po schodech dolů a čeká mě bouřlivé přivítání s rozespalou Molly, která mi poškrábe krk, ona totiž hrozně skáče a já nemám to srdce jí tuhle radost zakázat. Je to devíti měsíční dobrmanka, větší jak já. Láska.




Udělám si snídani a mířím zpět do postele. Za mnou se plíží Molly a myslí si, že jí nevidím, když mi vklouzne pod peřinu.
Většinou snídám ovesnou kaši s ovocem nebo cornflakes s mlékem, podle toho, jak moc spěchám.
Po jídle se ustrojím, vyčistím zuby a protože se moc nemaluju, tohle je celá moje ranní rutina.

Dominik mně veze na vlak a sám odjíždí do práce. Já mířím do školy. Cesta tam mi trvá přesně hodinu a tři minuty. Nasoukám se do uniformy a pak se 7 hodin snažím neusnout a dělat si poznámky. Během dne se občas nad něčím rozčílím, něčemu se zasměju nebo obojí najednou. Pondělí až středa odjíždím domu ve čtyři a ve čtvrtek a pátek o něco dříve. Většinou si na nádraží kupuji drink od Uga, jsou totiž skvělé! Všechny!

Doma se opět přivítám s Molly, ona je dost vítací typ, abyste byli v obraze. Čeká nás procházka a potom usedám za počítač, píšu články nebo si prostě lehnu a relaxuju. Abych byla upřímná, skoro se neučím, jen asi na dva předměty.




Když večer přijde Dominik z práce, přinesu mu kávu s nějaké jídlo, popřípadě uvařím na co máme chuť a lenošíme, koukáme na seriály a povídáme si o blbostech. Spát chodíme pokaždé jinak, ale přiznám se, že já jsem unavená už kolem desáté.


Tohle je celý můj den, samozřejmě, že nejedu pořád přesně takhle, ale většinou to tak je, protože mi bohužel studium neumožňuje velké změny, to si pak vynahrazuji o víkendech. :)

Mějte se krásně!

Camilla ♥



You Might Also Like

2 commentaries

  1. Ell: To zní jako taková jednoduchá idylka :) Mám takovou osobnější otázku, samozřejmě nemusíš odpovídat! Co studuješ? Mám pocit, že kdysi jsi psala o hotelovce, nepletu se? Popř v jakém ročníku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, chodím na hotelovku s cestovním ruchem a jsem ve druháku. :)

      Vymazat

Popular Posts

Follow me

New post

oatmeal recipe ideas