Looking back at 2016

18:13





Upřímně, já bych na ty roky vůbec nehrála, nedokážu pochopit, že před týdnem a kousek byl ještě rok 2016 a teď najednou 2017. 


Dva dny před Silvestrem 2015 mi umřelo štěňátko, nesla jsem to hodně špatně a i teď, kdy je to rok, musím se držet, abych nebrečela. Nový rok jsem tudíž moc neprožívala a vlastně si to ani nepamatuji. Byla jsem z toho omráčená tak půl roku, než jsme si přivezli nové stěně. Zůstali jsme věrní dobrmanům, ale stejně to nebylo ono, do dnes zapaluji svíčku.
Mezi tím, co jsem přežívala, jsem si úspěšně dokončila barmanský kurz a získala offical certifikát barmana, s mamkou jsme jely na dovolenou. Doufaly jsme, že nás to odreaguje, ale ani to se nepovedlo. Byly jsme na Sardinii a bohužel jsme se za 8 dní nestihly vykoupat, protože moře mělo tak 13 stupňů a ještě k tomu byl náš hotel strašně daleko od města, takže jsme se nudily. Ale nemyslete si, bylo tam krásně, jen jsme asi přijely moc brzo. 


Přesně 21. června jsme si jeli až na Slovensko pro naší malou Molly. Bylo to asi den po našem návratu z Itálie. Byla strašně bojácná, ale když zjistila, že může do postele, přešlo jí to. 

První týden v červenci jsme s přítelem odjeli k Máchovu jezeru, přesně tam, kde jsme byli i minulý rok, jenže další fail. Celé 3 dny pršelo, takže ani teď to nevyšlo a my se nekoupali. Nic méně, užili jsme si to, chodili jsme na dobré jídlo a pivo, pod deštníkem, romantika.


To léto jsme docela vejletili. Byli jsme různě ve skalách, jezdili na kole a na longboardu a prvního srpna jsme odjeli do Budapešti. Měli jsme nádherný hotel s výhledem na rušné ulice a parlament, tu nejnádhernější budovu, kterou jsem kdy viděla. Tam jsme, jak jinak, jezdili na longboardu, jedli guláš a nakupovali, bylo to fajn. Cestou domu jsme na poslední maďarské benzínce vysmouvali od nějakého cizince iPhone 6S za asi 2000 korun, což bylo docela vtipný, ale chlap byl spokojenej. :D

Po Budapešti se toho už moc nedělo, to jsem jen plánovali budoucnost a chodili k řece. Vlastně krom toho, že jsme často grilovali a jezdili na longboardu nic. 
Přítel v září nastupoval do práce na tři směny, je to dost časově omezené, takže jsme toho moc nestihli. Akorát jsme byli někdy na začátku fotit s kamarádem Mollynku, protože ta za tu chvíli docela vyrostla. Druhý týden v září jsem měla narozeniny, ale to jsme taky nijak neoslavili... Nebo vlastně asi jo, byli jsme na koncertu Nickelback, to jsem si moc užila. :)

Jelikož jsem k narozeninám dostala foťák, začala jsem konečně fotit, už od mala mě to strašně táhlo, tak teď ko neč ně  mám i čím. 
Ani jsme se nenadáli a začala plesová sezóna a to je moje! Jedinej důvod využít moje super puntíkatý šaty - Vážně jsou skvělý! To jsme chodili snad každý víkend na plesy u nás ve městě.

Asi někdy v polovině řijna jsme si já s přítelem a mamka s přítelem bookli apartmán ve Vídni, že tam pojedeme na první adventní neděli, což nám vlastně vůbec nevyšlo, nakonec jsme nemohli odjet. Často jsme jezdili do Prahy, asi jen tak pro inspiraci nebo proto, že neexistuje hezčí místo na světě než vánoční Praha!

Dostáváme se do finále. Jsou tu Vánoce. Ty u nás byly poněkud zvláštní. Rozbalovali jsme si dárky už ve 3, protože moje malá neteř to prostě nemohla vydržet a pořád volala Ježíška. Večer jsme navštívili přítelovu rodinu a navečeřeli se s nimi. Mimochodem, dostala jsem nádherné dárky, děkuju moc, Ježíšku.
A Silvestr? Ten byl možná ještě divnější než Vánoce, ale vůbec nebyl špatný. :)


Rok 2016 pro mne nebyl nějak moc přínosný, protože se mi vlastně pořád něco nedařilo a vůbec nic nevyšlo tak, jak jsem plánovala. Nebudu tady ale brečet, já ničeho nelituju a doufám, že 2017 bude lepší ve všech směrech. :)

Mějte se hezky a krásný nový rok všem!








Pusťte si písničku! Buďte šťastní. :))


You Might Also Like

3 commentaries

  1. Hrozně ráda čtu takové články, a hlavně když si to člověk takhle hezky sepíše a pak se k tomu třeba za půl roku vrátí, je to hrozně pěkné :)
    Kdysi jsem tě tady sledovala ještě pod úplně jinou přezdívkou a z jiného blogu (jako už jsou to 2 roky - panebože) a teď jsem na tvůj blog náhodou znovu narazila a jsem hrozně ráda že ještě píšeš :) určitě sem budu teď chodit častěji <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ell: Úžasný článek :) Začneme od konce - Shape of you je srdcovka, nejlépe i v různých cover verzích. Kdybys chtěla nějakou doporučit, tak skvěle to nazpívala JFla! Psala jsem ti někdy, že ti to na fotkách hrozně sluší? Jestli ne, tak to teď musím dohnat, protože jsi vážně moc hezká :3 A tvůj rok vůbec nebyl špatný, ale stejně jako ten můj asi ne moc zlomový.
    Já si myslím, že právě 2017 bude můj zlomový rok. Jestli nepokazím přijímačky, tak nastoupím na gymnázium, předtím strávím pár dní v Londýně v rodině a budu muset mluvit anglicky, možná s tátou pojedeme do Holandska na tulipány a bude mi sladkých patnáct :) Opožděně přeju všechno nejkrásnější a nejlepší do roku 2017, ať je pro nás obě skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Do Londýna se těš, byla jsem také v rodině a i přes to, že paní byla docela nemluvná, byl to super zážitek!
      Sice nevím, kdy máš narozeniny, ale už teď všechno nejlepší! :D A ano, také mi něco říká, že 2017 bude zlomový. :)

      Vymazat

Popular Posts

Follow me

New post

oatmeal recipe ideas