favourite things | Winter

16:29



1. Teplé ponožky
2. Svetry
3. Bruslení
4. Plesy
5. Tmavé rtěnky
6. Kokosový olej
7. Ovesná kaše a lívance
8. Kavárny
9. Harry Potter a Prokleté dítě
10. Vánoční prázdniny



Oficiálně je zima od 21. listopadu, jenže já jí mám už trochu dřív. Můj oficiálně zimní den je tehdy, kdy už je taková zima, že nejde jezdit na longboardu a kdy se neobejdu bez teplejší bundy, což je většinou tak kolem toho 10. listopadu. Jako jasně, jezdit se dá, ale pak následuje omrzlý nos, bolení v krku a takové to - je vám šílená zima, ale potíte se jako o závod. V tenhle moment přicházejí na scénu teplé barevné ponožky a svetry. Mám ráda fakt ujeté kombinace, puntíky, čtverečky, proužky, kytičky a to všechno do kupy, žádné troškaření. 

Jediný zimní sport, který snesu je bruslení a musím říct, že na to se většinou i těším. Já totiž moc zimu nevyhledávám, protože nemám ráda, když musím být nabalená, aby mi bylo teplo... No a proto někdo vymyslel, že plesová sezóna bude vždycky v zimně. Je to kvůli tomu, aby se nám ženám nestýskalo po letních šatech a páskových botách. 
Já osobně většinou nosím tmavé rtěnky, protože je to myslím top ke každým šatům.
No a když už jsme u té kosmetiky, v zimě je pro moje vlasy must have kokosový olej. Nízké teploty ničí konečky vlasů a já neznám nic účinnějšího než přírodní kokosový olej, na kterém mimo jiné můžete i smažit lívance nebo ho trochu přidat do ovesné kaše. By the way, to jsou moje téměř každodenní snídaně.




Jelikož každé ráno dojíždím do školy a jsem tedy závislá na vlaku, jediný úkryt před mrazem jsou kavárny. V létě je tak neocením, protože jsem venku ráda, ale v zimě? Proseděla bych tam klidně celý den. Je to skvělé místo pro práci, ale i pro čtení. Třeba Harry Potter a Prokleté dítě, do kavárny ideální a nebyla jsem sama, byl to takovej trhák, že ho tam četlo docela dost lidí. I přesto, že jsem ke knize byla nejdříve skeptická, už po pár stránkách jsem poznala, jak skvělé pokračování to je.

A nakonec nesmí chybět prázdniny. K Vánocům se totiž pojí dvoutýdenní volno a to je, tuším, lepší než celý štědrý den. Člověk si stihne od všeho odpočinout a do Nového roku skočí s novou sílou. Jasně, pak je tu ještě tuna cukroví, svíčky, pohádky a mnoho dalšího. 



Tohle bylo mých top deset nejoblíbenějších věcí v zimě. Určitě mi dejte vědět, jaké jsou vaše nej a mějte se krásně!

You Might Also Like

3 commentaries

  1. Já se nejvíce v zimě těším na vánoce, plesy a sníh. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ell: Zima mým oblíbeným obdobím zrovna není :) Zbožňuju teplé ponožky, velké pletené šály, tmavé šílené rtěnky (ááá, miluju tě za to, že nejsem jediná) a pohled z okna, když sněží. Bruslit moc neumím, ale zrovna dneska jsme s mou kamarádkou vylezly na místní rybník - sice hrbolatý led, ale byl to úžasně strávený čas. Pokecaly jsme si o všem možném a Káťa přinesla i horkou čokoládu :) Sice kvůli mě musela bruslit pomalu, ale snad se jí to taky tak líbilo :)
    Nádherný článek!

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevím kolikrát mi za tuhle zimu proběhlo hlavou, kdo sakra vymyslel všechny ty maturáky, závěrečné, taneční a akce na tohle období, protože v šatech ven, to je na umření :D A letos obzvlášť, spoustu sněhu a každé ráno když dobíhám autobus tak se modlím abych nespadla :D
    Já hlavně zimu miluju kvůli lyžování, a letos jsem se rozhodla že se musím vrátit k bruslení, naposledy jsem bruslila asi v devíti letech :) A taky miluju tmavé rtěnky! No a kavárny - o tom netřeba mluvit, to je srdcovka, a nikdy mě neomrzí objevovat nová skvělá místa :)
    Moc hezký článek! :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Follow me

New post

oatmeal recipe ideas