Bucket list

10:41

www.tumblr.com


Úplně jednoduše, bucket list je seznam věcí, které hodláte stihnout před svou smrtí. Můj seznam je tučný a já to zkusím pojmout trochu záživněji a třeba i pochytáte nějakou inspiraci. :)

  • Vidět na živo opravdickou Pandu velkou.
S tím se asi pojí i výlet do Číny, což ráda podstoupím i kvůli jídlu.

  • Žít alespoň rok v Anglii.
Celá tahle země mě neskutečně láká. Londýn jsem navštívila bohužel jen jednou a to se školou, a to nebylo úplně stoprocentní, ráda bych to napravila. :)

  • Naučit se italsky.
Itálie je super a ta řeč je pro mé uši taková hedvábná? Jde to vůbec o řeči říct? :D

  • Podívat se do Osla.
Nevím, co k tomuhle dodat, zkuste si to vygooglit, myslím, že mě pochopíte.

  • Ochutnat pravý burger v Americe.
Nemůžu na to ani myslet, okamžitě slintám a ani nevím, jak to chutná.

  • Napsat knihu.
Už od mala...

  • Navrhnout interiér vlastního domu a nechat to zrealizovat.
Mám v hlavě přesnou vidinu a tak to prostě bude! 

  • Vykoupat se na Maledivách nebo Srílance.
To samé jako u Osla...

  • Procestovat celé Spojené Království.
A zase ten ostrov. Prostě jsme si souzeni.

  • Vidět nynější královnu Anglie.
Ikona!


Camilla Barnet

You Might Also Like

2 commentaries

  1. Ell: Moc krásný seznam! Já bych se chtěla mrknout do Anglie, což se mi asi brzy splní, protože na konci devítky, takže příští rok v květnu, jedem právě do Londýna na pár dní, takže se šíleně těším!
    Četla jsem si hodně reportů i z Ameriky, takže bych to ráda viděla i tam. Pravý americký cupcake, cookies, donuty a co si budeme nalhávat i kosmetika. Nejsem žádný maniak na oblečení, ale zbožňuju rtěnky :)
    Mám vytipovaných pár dalších míst, které chci navštívit. Holandsko - tulipány, větrné mlýny, Amsterdam... Francie - Paříž, Provence...
    Na mém listu by určitě bylo i něco jako bezprostřední road trip po Evropě (sen každého čtenáře Amy a Roger: Na cestě :D)
    A stoprocentně i najít kluka svých snů, kterého ty jsi už asi našla, takže jsi o krok napřed ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Anglie je skvělá! Určitě o tom pak něco napiš. :)
    Amerika, hele, to je kapitola sama o sobě, zatím největší můj cíl. :D
    I road trip po Evropě zní skvěle. Já asi nebudu vyjmenovávat, kam bych se chtěla podívat, protože se vlastně stačí podívat na mapu světa a máš odpověď. :D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Follow me

New post

oatmeal recipe ideas